Sunday, December 26, 2010

Berakhir sudah sem break....:-(

2 Mgu saya cuti...
Best dpt habiskn mase dgn si comel....comel ker..?hehe..
cuti kali ni x lah best sgt..
sbb mak x berapa sihat...
so x lah jalan sgt....
dok umah saje...
ermmmm....aku akan merindui rumah......ececeh...!
ayat xmau balik kampuslah ni....
.
.
.

rumah bersepah sejak mak sakit...
p/s : ni slps saya blik....;p


Sejak mak sakit,mak jarang naik tdo blik dier...
x larat nk pnjt tga...so sinilah tmpt mak...
sian mak...
:-(


ni moto saya mse sekolah..
sejak dtg sini x penah jln pon moto ni..
nk jual x laku...
simpanlah wat hiasan...;P


ni 'kebun' kecik ayah..
boleh la mkn klu rajin menanam....
buah kedondong atau amra,pisang,daun pandan,daun kari,kucai,serai....semualah...!

Ni aksi si comel ni....
_
_
_

time lepak petamg kat pdg polo,Ipoh..



haaa...!
saya nk jd pemain bola lah!!!



Terrer kan saya...!
tgk lah main dgn org besar...
yg pling tua tu jurulatih aiman...
mmg tiap2 ptg dia latih aiman main..
almaklumlah anak dia pon bru 7 bln...


main3..!


shomel kan saya....
hehe...
aiman @ kedah...




dgn maksu...







@ Taman DR...
haa..org ipoh je tau tmpt ni..
best bwk anak ptg2 kat sini...
bg mkn ikan,naik sampan,main2 mcm2 lah..!
ni bru je td..sblm hntr ibu naik bas...
singgah jap....


tgk selipar jepun aiman...
haha...tu padah klu jalan x bwk kasut...beli kat sepital...
selipar jepun pon rm 8...!
mahal!!





ibu aiman yg gemuk dan gedik....
kuikuikui...


skali lg menggedik bersama EXORA baru ayah....:D


ni lah ayah....
melayan cucu kesygn yg mengada ngada...!


Jam baru aiman....

*
*
*
oke...!
cukuplah..
nk tidor da..
esok dh mula sem baru merangkap sem terakhir...
Maknenyer......???!!
Dh nk abes blaja....
Keje keje keje...!
ermm...
malas nk tempuh alam pekerjaan....+_+
















2 comments: